wtorek, 2 kwietnia 2013

Coś od siebie ...

Wiec nie będę tu spamować angielskim tytułem mając dwóje na semestr z anglika, wiec przykro mi xD
Może Nika opanowała tą trudną sztukę, więc tego ode mnie nie wymagajcie.
Z racji że nowy blog, tak, wspólnie prowadzony z drugą osobą administracyjną tego blogu trzeba coś napisać od siebie, chodź to może być dla mnie trochę, troszkę trudne :c bo zbytnio nie piszę dużo o sobie, a moje przemyślenia są dziwne, bo dla niektórych niezrozumiane wręcz.
Zostałem sam. Nikogo na gg z kim można by było normalnie pogadać, nie sztucznie, ale od serca.
Na msp muli jak zawsze i nie chce mi się godziny czekać na otwarcie jakieś ikonki :c
Jedyne pocieszenie to rażące po oczach promienie słońca, wpadające wprost na przekrój moich gałek ocznych. Przypomniało mi to że trzeba laptopa wyczyścić. Może kiedyś to zrobię, ale zbieram się z tym od dłuuugiego czasu, więc lipa.
A ha ha, jutro do szkoły >_> trzeba zaglądnąć w książki i ewentualnie coś zrobić, chodź to nie ma większego sensu czy się zrobi pracę domową czy też nie, efekt starań będzie podobny, niestety.
Na imię mi już chyba wiecie że oskar ( z małej bo nie zasługuję na dużą literkę :c)
Latek tyle ile mam to mam, się nie chwale XD
Szału nie ma xD
Na msp możecie mnie napotkać, zjeść, wypluć, zgwałcić, co tylko chcecie pod nazwą " Ploszek " :c
wiec polecam się na przyszłość, w razie czego to tam pisać albo nie wiem, jakoś nie chce mi się myślec bo łeb mnie boli. Do tego jeszcze te słońce ... zajebiście.
To takie wstępnie, nie będę się jeszcze aż tak rozpisywać, tylko parę słów dodam i potem też coś.
Zresztą zobaczy się ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz