czwartek, 4 kwietnia 2013

Odrzuceni przez niebo..

Cześć, z tej strony Nika ;>Już wyjaśniam o czym będzie ten post.
Jak tylko założyliśmy tego oto bloga,padło wiele pytań... np :
 ` Dlaczego taka nazwa ? `
A więc... Przyznam się,że dość długo spierałam się z Oskarem o tą nazwę ;_; Ale jak ktoś jest tak uparty jak ja, dopnie swego XD
Może Oskar tego nie wie..ale chciałam taką nazwę,bo to ma...tak jakby swoje 2 dno.
Nie jest tylko zajebistą nazwą ( tak,tak wiem skromność ._. ), ale również kryje się pod tym swoja mądrość.
Prowadzą go osoby,które są właśnie odrzucone przez niebo.
Tylko...rzecz polega w tym,że zależy,kto jak rozumie `niebo`..
Dla niektórych niebo to znajomi,popularność.
Dla innych rodzina,jeszcze dla innych po prostu normalne życie...


Nie jesteśmy odrzuceni tylko przez ludzi i otoczenie,bo jesteśmy trochę inni.Swoim postępowaniem zasłużyliśmy sobie na to.
 Każdy z nas zrobił coś...co już nie pozwoli mu..być szczęśliwym. Oskar i ja też...

Tak po chwili zastanowienia sądzę,że każdy coś takiego zrobił...
Wkońcu trudno w tych czasach o ideał.
Trudno w ogóle o ideał...

Chociaż...



` Nie ma ideałów - powiedział upadły anioł`

Ach..jeszcze przepraszam,że post jest taki sztywny...Tzn,chodzi mi o to,że piszę tak poważnie,ale czasami nie potrafię inaczej.Dzisiaj szczególnie dokłada się do tego mój cholernie okropny humor ;_;
Więc wybaczcie XD
~ Nika  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz