środa, 3 kwietnia 2013

POST O MSP, JAK NUDNE TO NIE CZYTAJ XD

Przepraszam was za ten beznadziejny nagłówek, ale pierwszy raz mam do czynienia z gimpem i mnie jakoś specjalnie nie kocha ten program ;_;
Od 15 nic nie robię tylko słucham kota hejtera ... wciągnął mnie ten dupstep xD
eh ... jakoś Nika nie specjalnie ma wenę na pisanie postów, a raczej nie ma nastroju. Będziecie zatem skazani na mnie. Też się bardzo cieszę z tego powodu :D
Hmm... jutro piszą testy szóstoklasiści, więc powodzenia życzę komuś kto to będzie pisać.
Notka więc ... no i piszę i piszę i piszę i piszę i piszę i piszę i  piszę i napisać nie mogę :c

No więc gram sobie w msp :c
tak :c
gram, gram, gram, gram, gram i sobie gram xd
i tak sobie godziny mijają, mijają, mijają, mijają ...
Piszę bez sensu :C

teraz coś z sensem

Więc tak       
                             mój dzisiejszy dzień *-*
Wstałem sobie o 7 :c 
Oczywiście zaspałem trochę bo z domu wychodzę o 7.10 na autobus co mam o 7.20 ileś. Miałem wielką mobilizacje, bo dziś mam matmę, a kobieta nie odpuszcza jak nie jest się na jej lekcji, potem się nic nie rozumie i tak w kółko ... Pierwszy polski no i dziwienie ... najlepszą napisałem autocharakterystykę z klasy, szok. Jeśli poprawię błędy dostane 6 ...
Po 14 wróciłem do domu, zjadłem tosty i wypiłem siostrze kawę. Stwierdzam że nie lubię kawy :c 
Następnie na kompa <333 
                               To całe moje życie <33
( Nie, nie jestem uzależniony xD) 
No a potem na msp, a jutro koniec vipka :c    
                                                                                              Trzeba się jeszcze nim nacieszyć xD
No właśnie msp :c
Gram na tym koncie od 31 maja ( w profilu mam że gram od maja, a tak naprawdę to prawie od czerwca) a ogólnie to będzie już ponad 2 lata ...
Jakoś wciągnęła mnie ta gra ... chodź miałem kilka kont od 10 miesięcy jestem na jednym i tym samym D: 


6 lvl ... Yeah XDD
byłem wtedy głupi, bo nie wiem po jaką cholerę pisałem po niemiecku że mają mi pomóc w lvl O.o 
każdy kiedyś zaczynał od zera ...  
 .... od zera do bohatera jak to się mówi, ale ze mnie taki bohater jak *** :c ...
 chwalę się moim kontem jak miałęm 6 lvl T^T

Każdy ma jakieś wspomnienia :c


Przedstawiam profil Niki na msp ( czynny całą dobę pod adresem widocznym na ekranie :C )
Nikusie trzeba przedstawić ludziomXD
chodź w 99,9 % ludzi na tym blogu wiedzą jak się nazywa Niki profil na msp *-*

Jeżeli już  walę tymi moimi biednymi screenami po twoich gałach to na całego :C


Zna ktoś tą sytuację jak muli tak że ludzie znikają na dolnym pasku? ;-;
a potem jest tak :


To tak trochę cholernie wkurwia ;_;
Zamula się przy tym cały ten chory system msp, muli się obraz i wgl ...
ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah :c
 a moje aktualne konto wygląda sobie tak :c


 LOL MI MNIE O: 

O kurdeeeeeeeeeeeee muszę zrobić lekcje i sie uczyć bo nie zdam do liceum XDD
a tu czas tak szybko zapierdala ze tylko dam taką fajną piosenke
może kto
ją 
sobie 
posłucha :C


Idę wiec sobie idę już xD
wiem że tego chcecie :C
żegnajcie XD







Kochana nikuś napisz posta i zrób mi tosta :C

1 komentarz: