wtorek, 16 kwietnia 2013

Pusto.

Cześć,cześć ._.
Czemu dawno nie było żadnej notki?
Brak weny..
Dużo się dzieje..
Dużo walki..
Trudnych decyzji..
Czyli normalka x.x
Jest jakoś tak pusto...Wszystko wydaje się szare (przynamniej mi ;-; ) , monotonne..
Chciałabym coś zmienić..
Tylko nie wiem co.
Ostatnio gorzej mi wszystko idzie.
Nie wiem dlaczego,ale nie potrafię się skupić.
Tak na prawdę,słucham tylko muzyki. Zatapiam się w tych pieknych dźwiękach,jakby nic inne na świecie nie istniało..Zapomninam wtedy o moim życiu.Problemach i tym całym gównie. Ta..Nika i jej narzekanie <ok> XD Czasami tak kurcze mam x.x Nic na to nie poradzę D: Chciałabym robić,to co kocham..Tylko ludzie mi nie pozwalają..Kiedy nagle zbiorę się do tego,ktoś podcina mi skrzydła i sprowadza na ziemię..Nie mogę marzyć..
Kim jest człowiek bez marzeń?
Na pewno nikim..To one tak na prawdę dają nam uczucie,że coś jest jeszcze pięknego...Nie oszukujmy się..Możęsz być największym optymistą na świecie,ale nawet Ty zauważysz,że świat schodzi na psy ;-;  Ale..chociaż mogę zatapiać się w mojej miłości ile chcę...
No i...Emmm.... :c Trochę tak smutno x.x Podobno po każdej burzy jest słońce..Muszę na nie poczekać...

1 komentarz:

  1. Wow, a ja myślałam, ze to ja jestem nienormalna *.* Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń