poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wyrażanie siebie.

Cześć.
Tutaj znowu ja.
Dzisiaj piszę,bo wkurwia mnie jedna rzecz.
Ten brak tolerancji ludzi.
Co wy macie np do takich metalowców,punków,scene czy innych takich ludzi?._.
Albo..nie rozumiem ludzi,którzy nie tolerują homoseksualistów czy biseksualnych osób D:
Przecież to ludzie jak inni..
Tzn..są inni i to jest właśnie w nich fajne i niezwykłe.
Nie boją się wyrażać siebie.I za to ich podziwiam.Cały dzisiejszy dzień był jakiś taki..do dupy ;_; Jak to zwykle w poniedziałki nie mogłam się odnaleźć szkole (Cały weekend gadania do ściany,a tutaj nagle ludzie O_O XD ) No ale..wracając... Mam genialne plany na przyszły weekend XD Właściwie..inspirację dał mi ten filmik :
Ta...więc chce zrobić sobie też takie fajne rzeczy na mordce *O*
Hmm...nie jestem ogromną fanką BVB, ale czasami można ich posłuchać D:
Uhuhuhu *-* Na pewno dodam zdj..XD
Tylko..wybaczcie,ale nie jestem zbyt doświadczona w takich rzeczach jak..make up ;-;
Wgl, wiem...Przeglądam dziwne filmiki na YT D:
Ja chyba..staram się wyrażać sobie,jak tylko potrafię.

No okej..bd kończyć, bo nie wiem co jeszcze pisać XD
Następny post powinien być bardziej z sensem... ;-;
To tyle ^ ^

~ Nika



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz