środa, 12 czerwca 2013

Wyjaśnienia dotyczące Oskara.

Witajcie,z tej strony Nika C:

Jak w tytule posta : Napiszę coś o Oskarze ( Ploszek )..
.Niedawno dowiedzieliście się,że na tym koncie gra nijaka Paulina. I oczywiście co? ` Kłamca , złamała tyle serc, Oskar nigdy nie istniał.` A teraz trochę prawdy. OSKAR GRAŁ KIEDYŚ NA MSP. Tylko odszedł po cichu, nie ogłaszał tego. Poprosił Paulinę żeby zajęła się jego kontem i udawała go. Ona spełniła jego prośbę i tak sobie grała...Kiedy Oskar odszedł długo utrzymywałam z nim kontakt. Niestety on zanikł, no trudno,trudno,trudno...
TERAZ Paulina gra na nowych koncie , ale na to wchodzi C: 
 Co do bloga. Bardzo dawno chciałam prowadzić bloga z Oskarem, ogólnie pomysł i to wszystko to wymysł mój i Oskara. Kiedy dowiedziałam się o Paulinie ulepszyłyśmy ten pomysł i teraz obie go prowadzimy. I szczerze pomysł lepszy niż wcześniej ♥ Och, Paulinko jak ja Cię chwale ;_; Kc ♥ XDD
No...i to chyba na tyle. Aa i jeszcze jedno ! :D 
Skoro już zaczęłam pisać o MSP...Mało do lvl ! :D Tylko 225 tyś.Damy radę,co koty? ( tak wiem reklamuje się na własnym blogu x.x ) No i teraz to chyba tyle...Niedługo nowy post ♥ Trzymajcie się ;> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz