piątek, 5 kwietnia 2013

Nudno

Hej. Dziś napadł mnie jakiś dziwny humor. Olałem szkołę, nie poszedłem do niej i jestem cały dzień w jednym pokoju na łóżku z laptopem. Nie lubię niemieckiego, a dzisiaj jakieś zaliczenie czytania to mi się nie chciało iść. Wlazłem na neta i na youtube w poszukiwaniu jakiejś fajnej nutki. Trafiłem na dubstep i szczerze go pokochałem miłością odwzajemnioną :c to takie piękne ... ale oczywiście musiało coś to zepsuć (dokładniej reklama msp na yt ._. ). No cóż, zawsze coś :c


Jak na to wpadłem to już koniec :c słucham i słucham ...
I tym sposobem zaczęły się moje przemyślenia ... myślałem o gatunkach muzycznych ... 
lubię rock, metal, i od tego inne gatunki jak nu-metal :c 
pop też ujdzie jak reagge, ale nie lubię rapu. Po prostu nie lubię ... a tak wgl to słucham tego co mi wpadnie w ucho, nie zależnie od tego jaki to gatunek.
Później myślałem o Nice i o tym jaka ona jest, co  teraz robi, czy jest smutna. Martwię się o nią :c
Aż wreszcie nie wiem jakim cudem zacząłem myśleć o remoncie w domu. Z muzyki do remontu xD
         Ah, te łózko jest takie ciepłe :c nie tak jak te powietrze, bo nikt w domu nie pali :<
kompletnie nie wiem co robić, wszystko mnie nudzi.
Napiszę później jakąś notkę, bo teraz nie mam pomysłu ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz